Oslobodi svoju kreativnost i osvoji čak 1.000 EUR!
Oslobodi svoju kreativnost i
osvoji čak 1.000 EUR!
Deltron u suradnji s Ekonomskim
fakultetom Sveučilišta u Splitu poziva kreativne studente za osmišljavanje
ljetne kampanje klima uređaja. Pridružite se Deltron studentskom
natjecanju – oformite svoj tim, smislite kreativna rješenja i osvojite
vrijedne nagrade!
U potrazi smo za najkreativnijim
rješenjima koja bismo aplicirali na ljetne promotivne materijale. Timovi imaju
pravo izbora za koju robnu marku će kreirati kampanju – Mitsubishi Electric,
Gree ili Azuri. Za sudjelovanje u natječaju, studenti koji
ispunjavaju uvjete iz pravila nagradnog natječaja, trebaju:
- Definirati ciljeve oglašavanja/kampanje i
ciljanu publiku – postaviti jasno definirane ciljeve kampanje (npr.
podizanje svijesti) i definirati ciljanu publiku, tj. prema kome su usmjereni
marketinški napori
- Odabrati medij/marketinške kanale – kako
doprijeti do ciljane publike, putem kojih kanala se oglašavati (klasični
marketing, digitalni marketing, guerrilla marketing, promotivni pokloni i sl.)
- Izrada vizuala/kreativnog koncepta – dizajn za vizual/kreativni koncept za
oglašavanje klima uređaja treba ispunjavati sljedeće uvjete:
1. Dizajn mora
biti autorski rad
2. Dizajn mora biti
usklađen s vizualnim identitetom pojedinog brenda (npr. karakteristične boje)
Tri najbolja tima mogu osvojiti
slijedeće nagrade:
1. nagrada 1.000,00 EUR
2. nagrada 500,00 EUR
3. nagrada 300,00 EUR
Na sudjelovanje u natječaju
pozivaju se svi studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, neovisno o
studijskom programu i smjeru. Studenti se prijavljuju u timovima do 3
osobe, a više informacija o natjecanju pogledajte ovdje.
Radujemo se vidjeti kako će mladi
ambiciozni studenti svoja znanja, vještine i kreativnost primijeniti u stvarnom
poslovnom okruženju!
Ova web stranica koristi kolačiće kako bi se osiguralo najbolje moguće iskustvo. Više informacija...